"odrywające" się wycieraczki powyżej 120
Drodzy forumowicze,
Mam mały problem z przednimi wycieraczkami, otóż przy prędkościach powyżej 120 km/h wycieraczki odrywają się od szyby i nie zgarniają dokładnie wody z szyby.
Czy ktoś z was miał może taką samą przypadłość?
Zastanawiam się czy to kwestia samych wycieraczek, czy może niestety ale sprężyna ramienia, nie spełnia już swojego zadania i czas na wymianę ramienia.
Kup sobie oryginalne wycieraczki. Wycieraczka od strony kierowcy ma duży spojler,natomiast od pasażera jest wygięta w kształcie łuku ktora dokładnie przylega do szyby.Mam takie i jest o.k.
Mam oryginalne skodowskie AERO dedykowane do o1, kosztowały coś koło 80 zł za kpl. (wyprzedaż w ASO), zero problemów przy wyższych prędkościach czyli od 120 wzwyż. Miałem wcześniej valeo revolution i była rzeczywiście rewolucja ale na gorsze, mają one dośc wysokie mocowania i od 120 już w ogóle nie spełniały swojej roli :evil:
to ja nie wiem czy problem jest z wycieraczkami czy samym ramieniem, moze slabo dociska?! bo ja mam zwykle tanie wycieraczki i z tego co pamietam to 150 - 160 jeszcze daja rade dopiero dalej zaczyna odrywac, ale tylko kierowcy, dlatego pewnie oryginal mial spojlerek.
Pamietam ze z plaszczakami bylo gorzej dlatego miedzy innymi olalem takie wycieraczki.
Re: "odrywające" się wycieraczki powyżej 120
Zamieszczone przez jarecki2000
Drodzy forumowicze,
Mam mały problem z przednimi wycieraczkami, otóż przy prędkościach powyżej 120 km/h wycieraczki odrywają się od szyby i nie zgarniają dokładnie wody z szyby.
Czy ktoś z was miał może taką samą przypadłość?
Zastanawiam się czy to kwestia samych wycieraczek, czy może niestety ale sprężyna ramienia, nie spełnia już swojego zadania i czas na wymianę ramienia.
Mialem ori z pierwszego montazu to i przy 190 dawaly rade - miely skuteczny spojler.
Teraz mam Valeo Revolution, nie ma spojlera powyzej pewnej predkosci - przewaznie owe 120 zaczynaja skakac - sa nieskuteczne- przy zamknieciu budzika - mozna sie na autostradzie pozamiatac!
Teraz mam Valeo Revolution, nie ma spojlera powyzej pewnej predkosci - przewaznie owe 120 zaczynaja skakac - sa nieskuteczne- przy zamknieciu budzika - mozna sie na autostradzie pozamiatac!
Nie chcę się czepiać, ale nie wyobrażam sobie zamykania budzika przy padającym deszczu :wink:
Teraz mam Valeo Revolution, nie ma spojlera powyzej pewnej predkosci - przewaznie owe 120 zaczynaja skakac - sa nieskuteczne- przy zamknieciu budzika - mozna sie na autostradzie pozamiatac!
Nie chcę się czepiać, ale nie wyobrażam sobie zamykania budzika przy padającym deszczu :wink:
Zależy kto przy ilu zamyka budzik :-) u mnie problem bardziej dotyczy kwestii przetarcia szyby spryskiwaczem przy wyższych prędkościach, tak jak napisał kolego, głównie odrywa sie wycieraczka kierowcy i zostawia niestarty pasek centralnie na wysokości oczu :-) Zadzwonię do Aso i zobaczę ile owe oryginalne kosztują, chyba ze możecie polecić jakąś tańsza alternatywę?
Za oryginał ok 90 zł, valeo revolution jak pisałem mają wysoką strasznie ta stopkę do montażu ramienia, podejrzewam że tu jest problem. W Boschach, ori Aero i tanich np. dippach itp. te stopki są bardzo podobne i mocowanie ramienia "chowa" się mocno w środku.
Komentarz